Followers

Tuesday, May 20, 2014

flylikesanji - Deuter Trail Run 10K


trail run lagik! hihi

nah gambar. malas nak cakap banyak la....








btw banyak lak gambar aku orang tangkap...haha!!


hehe

hehe [2]

more medals!!
from runner magazine. ada gak aku yeah!


pengalaman trail run yang ini...this is my second time. the previous one was petzl night trail run...yang ni pakai kasut karrimor...yang tak bagus langsung!!!! sakit kaki aku.... tak sesuai kasut tempo event tu untuk lari...sakit kat heel da..maybe leh guna untuk hiking ja kot..

banyak benda jadi minggu tu.. 10-11/5/14..

first time bawak orenji pi kl..

pi kenduri kawan oyaji kat kapar..cehh...kawan dia tau ja aku ni anak sapa..muka sama sangat ka??

tengok game bola penang vs uitm..

maraton!

pahtu amek adik aku kat unisel balik umah..

okay lah tak buta2 aku pi kl semata2 untuk maraton. hehe

:)

No comments:

Post a Comment

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)