Followers

Sunday, July 12, 2015

the headache(s)


kerap kali aku alami.

bukan migrain.

how to best describe it?

is it really just inadequate sleeping?

kalaupun berjaya tidur dengan cukup yakni 7-8 jam..

ia hanya hilang pada hari itu sahaja.

entah lah.

kekadang aku paranoia sendirian.

tak perlu disenaraikan di sini apa kemungkinan tersebut.

takut.

maybe i should get a mri?

have to ask for a referral right..

i never took any painkiller though.

it's not painful.

it is...

it's like there's something there.

pernah sekali malam tu nak drive sangat sakit plus perlu tidur.

tukar driver.

lepas bangun dari tidur rasa okay sikit.

maybe tak cukup tidur je laaa kot.

bila aku nak tidur awal...

mereka kata awalnya tidur.

mereka tak tahu kepentingan tidur!

dan aku malas nak menerangkan.

bila aku terangkan they don't seem convinced anyway

if only people know what i know.

No comments:

Post a Comment

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)