Followers

Wednesday, April 20, 2011

Sudah Lama Tak Menulis Pakai....PEN!



Dua hari exam berturut-turut.

Dah ler jarang menulis pakai tangan.

Dengan aircondnya.

Mau kebas pergelangan tangan dan jari gue.

Haih.


Saya rindu menulis kembali pakai tangan.

Saya tengok tulisan saya masa exam entah pape.

Tadi saya berjaya double check semua jawapan saya.

Saya rasa saya masih dapat baca dengan baik tulisan kiut saya tu.

Harap-harap pemeriksa saya faham.

Dan bagi tinggi-tinggi markah penuh!!

ははは  はは HAHA!

Lagi satu paper je lagi, wish me all the best.

TQ.

Darkartz, ini baru bukan fiksyen!

P/S: Tahu apa itu dyslexia? Saya baru tahu hari ini, dan siapa yang tahu sebelum anda google perkataan itu, anda memang terer dari saya. Tahniah2.

14 comments:

  1. tulisan aku semua bersambung.kadang2 titik pun aku tertinggal letak. aku menulis sampai cramp paper dr foo.padahal xleh jawab jugak.haha

    ReplyDelete
  2. same la kite..one more paper to go...
    ape itu dyslexia?haha

    ReplyDelete
  3. yep,lama gile tak nulis guna tangan

    ReplyDelete
  4. Hahaha...senget... aku harap, ni (ははは  はは) bukan satu drp mslh dyslexia yg ko mksudkan =P

    ReplyDelete
  5. nasib baik time study week dah praktis tulis2 note sambil study. kalau tak rase mcm pelik je nak menulis, dah ler kena tulis lelaju time exam. Dok blakang skali pun freezing tau!!

    Pnah dengar gak dyslexia tu.. tapi tak sure ape. Bukan buta huruf, tapi something mcm tu kot?

    ReplyDelete
  6. @ikhlas - ini bukan fairy tale

    @din - kena cek balik doh. td (smlm) aku cek ada je aku sendiri pun tak paham apa aku tulis. at least sempat ubah.

    @firdani - dah abeh dah~ haha

    @izmer - camne xm td?

    @3p4h - tu sapa yg tak paham yg dyslexia tu....ehhehe..gurau2 :P

    @uteh - aah buta huruf camtu ar..kurang kemampuan mmbaca menulis ha..

    ReplyDelete
  7. ini teramat bukan fiksyen..aku menulis sejam jew nak terasa beku aku nye sendi2 jari..asek meletup2 kan jari2 jemari aku..ahaa

    ReplyDelete
  8. heh..
    tak sangka ada org nak menegur.
    kes jarang jumpa,segan sikit.
    exam td the most killer subject, tp masa gi tandas siap tanya jawapan kat lecturer (Miss Aisyah),
    respon memberansangkan,tapi taklah membantu sgt..

    overall alhamdulillah,heh

    ReplyDelete
  9. ahahaha... exam mmg memenatkan esp part kene tulis jawapan.. time exam, aku just tulis short form jer.. sbb kelam-kabut punya pasal.. eg: because=bcoz, & patient=pt... haha... nasib la.. =p

    ReplyDelete
  10. @mus - athritis alertt!!

    @izmer - bagus ar medrad punya lecturer patot dean list..hehe

    @rmdn - wawa...kalo lecturer foreigner yg sibuk susah...haha (short formkan nm ko..:P)

    @lea - i wish i had time to do that...haha..no lah gugle..sapa suh si pelukis tak letak watermark kt ctu

    ReplyDelete
  11. macam fictional je.......
    hahaahaha........

    ReplyDelete

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)