Followers

Thursday, March 4, 2010

Okane

Sebab kau, orang sanggup menipu. Kau juga membuatkan orang sanggup mengkhianati orang lain, sanggup menyeksa orang lain, sanggup korup, sanggup itu dan macam-macam tak larat nak tulis dah. Bodoh, kan.

Apabila kau hilang dari tuan kau yang sebenar, kecoh satu dunia. Sebenarnya, salah tuan kau juga tak reti jaga kau betul-betul. Masuk hari ini, dah dua kali aku jumpa kau ditinggalkan kat Air Tea Amp. Boleh pulak tuan kau terlupa ambil kau. Nasib baik aku panggil tuan kau suruh ambil. Kalau tak....tuan kau yang rugi. Aku nak ambil kau pun serba salah jika waktu itu tuan kau dah menghilang la. Jadi maafkan aku jika kau dibiarkan. Sebab kau ini sangat sensitif. Untuk kali pertama pula, aku ternampak kau terbaring keseorangan di Air Tea Amp selepas aku menuntut kawan-kawan kau. Kau ini...kenapa lah kau berperangai macam tu. Oh tidak, patutnya salahkan tuan kau lah yang suka pelupa.

Kepada tuan-tuan kau yang suka tinggalkan kau, ingin aku minta izin ye, aku akan bagi kat orang lain yang memerlukan tiap kali aku ambil kau. Meaning ke. Hmm. Bagi kat Meaning le!

P/S: Peristiwa hari ini memang sangat-sangat amat mengecewakan!!!!!! Huh.
(Sampai salah tatabahasa BM aku, kalo cikgu BM sekolah aku baca, mesti dia marah! Kau ar punya pasal! LOL)

8:24pm, 04/03/10
chanz