Followers

Monday, June 6, 2011

Sekian.

Setiap kali habis tengok satu episod anime, akan kuar perkataan..

Tsuzuku!!

Tiada. Tiada tsuzuku. Tamat sudah.



San dot ni yon.

Keputusan exam aku di universiti. Takkan ada perubahan dan sambungan lagi dah.

Like I care much.

Aku tak pernah rasa nak look forward nak cek result sepanjang di USM. Dah tahu takkan sehebat mana. Takkan seawesome mana.

I know I am no good in Biology stuff. Hafaz menghafaz stuff. zz

Jawab exam pun tiada keyakinan langsung. Mereka cipta fakta sendiri ada ar.


Lain dengan perasaan aku menjawab soalan math. Dengan konfidennya aku tahu berapa aku boleh skor. Siap boleh calculate berapa markah aku boleh dapat. Begitu juga dengan language. Kalau soalan esei yang perlukan fakta? Camna nak calculate? Ia unpredictable. Entah fakta aku jawab tu salah ke, mana tau kot-kot betul pulak? Mana aku tau. Duhh.

Aku tak suka bila aku tak dapat predict benda!! Huarhghgh

It's just my personality. Personality wins. Hahak.

Lepas tu, praktikal aku banyak kena cakap, cakap dan cakap. Aku tak suka bercakap. Di situ markah aku berkurang lagi.

Kepada sensei yang maybe terbaca blog ini, minta maaf banyak-banyak. Saya memang bukan seorang student yang baik. Dan terima kasih.

Anyway, terbelek kata-kata ini:
Success is doing something you love. Too many people in our society pick careers based on status, money, or their parents' expectations. It's nice to walk into a party and tell people you have a prestigious profession, but if your work isn't something you love doing, then that momentary feeling of pride will be fleeting.

So, better buat something yang anda betul betul suka. Daa~

4 comments:

  1. haha. if i were to choose something yg aku btol2 suka, aku tpaksa wat a completely different thing. xde kne mengena ngan biomed pn. haha...

    ReplyDelete

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)