Followers

Friday, May 14, 2010

6ixth Sense New Album!!

Semua orang tengah sibuk pasal badminton malam ni. Datuk Lee Chong Wei tewas! Sedih, sedih. Dah takdak harapan la kot, Malaysia? Takpo la..kalah pon takpo. Duniawi semata. *lolwutz*


Tapi aku taknak cakap pasal badminton pun. Aku nak promote album baru 6ixth Sense! Ramai macam tak tau je lagi ni! Post aku sebelum ni, Band Deria Keenam, aku citer pasal camna aku leh suka band ni. So, dah lama sangat aku tunggu-tunggu album baru depa ni!


Untuk pengetahuan semua, 6ixth Sense telah pun mengeluarkan album baru bertajuk "+-x/". Tambah, tolak, darab, bahagi. I like, I like. Mathematics! =) Last week, tetiba aku gi jenguk kedai CD, then ternampak album depa nih! Apa lagi, rembat terus. Original okay~ wakaka..





Tracklist:
1. Yang Sempurnakanku
2. Pemilik Hati (Tanpa 2)
3. Haruskah
4. Khatimah Cinta
5. Kita Boleh
6. Cinta Yang Sempurna
7. Sepi
8. Menyesal
9. Cinta Matiku


Setelah seminggu layan, aku rasa album ni pon okay. Lagu Tanpa versi 2 yang bertajuk "Pemilik Hati" pon ada. Sedap~ Lagi tak disangka, ada lagu berunsur semangat & patriotik yang bertajuk "Kita Boleh". Lagu ni dengar sambil tengok badminton tadi. Tapi hampa la pulak bila Chong Wei kalah. T_T


Takpa. Lagu ni aku rasa baik ditujukan untuk Kembara ke Tanah Suci yang Israq Adventure buat. Adventure betol doh! Depa nak travel ke Mekah, guna jalan darat dengan motorbike!! Boleh cek blog depa - IsraqAdventure. Mari kita doakan semoga mereka berjaya dan dipermudahkan perjalanan!


Itu sahaja aku nak merepek malam nih! Daaa~


9:43 pm, 14/05/10
chanz

4 comments:

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)