Followers

Tuesday, December 10, 2013

rabu rabu

aku merepek ni takyah baca k.



cinta.

kenal ke cinta?

tipu lah tak kenal.

aku pernah.

aku pernah bertemu cinta.

datang tanpa aku pinta.

sesuka je dia wujud.

menyibuk je dia.

selama kenal cinta, ini yang dia lakukan pada aku.

cinta buatkan pemiliknya rasa bahagia.

cinta membuahkan rindu.

segalanya indah buat cinta.

cinta sangat ceria.

cinta buatkan diri jadi tak menentu.

sanggup berkorban apa saja demi cinta.

demi cinta pada dia.

setiap hari mahu bersama.

setiap hari teringatkan dia.

cinta perlu bersama.

tiada terpisah.

itulah cinta.

tetapi..

aku sedar.

cinta aku cinta buta.

cinta gila.

cinta mati.

cinta satu.

seorang.

akibatnya aku terseksa.

sejurus.

aku mula sedar

aku yakin.

cinta itu takkan pernah aku miliki.

lalu aku membenci cinta.

ingin aku kembali semula dan cuba,

pergi dari cinta.

-----------------------------
p/s: if you understand japanese, you'll know why the title is "rabu rabu".

No comments:

Post a Comment

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)