Followers

Monday, March 30, 2009

Serve me right...=<

Warning! Entri mungkin berunsur LOL atau mungkin juga memerlukan empati anda.
(go wiki if dont understand what i mean)


hm. cantek tak gambar ni? cantek kan. ni la gambar pintu gerbang. bercahaya kelap kelip bak bintang di angkasa. yeah. namun tahukah anda kisah di sebalik gambar ini? tak tahu dan nak tahu? biar aku cerita..

rakyat Kelantan patut tahu hari ini hari keputeraan sultan. dan sehari sebelum hari ni mereka juga tahu lampu2 di pintu gerbang kat jalan sekitar KB akan bercahaya terang gemilang menyinari alam buana. seperti dalam gambar kat atas. dan tahu apa yang mereka buat? mereka akan naik kereta dengan rakan taulan saudara mara lalu menyesakkan jalan. sangat sesak. jammed. sesetengahnya berhenti di tepi jalan bertujuan hanya menangkap gambar. sesetengah mungkin nak pegi majlis2 sambutan ni. sesetengah mungkin ada yang nak balik kampung. well, balik kampung.

and, thanx to the kemeriahan, aku terlepas bas. betool. aku terlepas bas. tak caya sudah. bertolak dari USM kul 9.15, sampai Langgar kul 10.07 pm! bertambah tensen bila tahu bas yang kuar masa kereta baru masuk stesen tu lah bas Butterworth. tak guna. si driver kereta dah bertolak pegi. ape lagi ku mengejar bas itu sepenuh hati (jalan je pon..) tapi tak sempat. tak larat nak kejar dah. huhu. lalu ku rehat di tepi jalan dan tunggu kereta datang mengambil kami lalu ku mengambil gambar pintu gerbang yang cambez tuh..

huhuhu..

dan inilah dia. burn tanpa guna api. rm34. yay, damnit.

nak tahu kisah versi lain. pegi tengok blog the future. blog masa depan yang tak boleh meramal masa depan pon......dia cakap nak post gak

(haha, and pity you...?)