Followers

Wednesday, March 18, 2009

tagged.. LAGI!!

gambar mungkin ada kena mengena dengan post ni. fikirlah sendiri.


1. 7 CIRI WANITA IDAMAN [yang akan menjadi isteri] ANDA


no. 1 -- dia mestilah loli..moetan..hahaha..apekah loli & moetan? go find it out yourself ar.. sapa suh tak layan anime
no. 2 -- pandai maen guitar cam YUI...hahaha
no. 3 -- pandai nyanyi cam YUI gak..
no. 4 -- tak kesah kalo aku kahwin dua..hahaha
no. 5 -- sanggup membuat perjanjian berdarah kalau bercerai dia kena bayar pampasan sebanyak sejuta..!! aku bayar yang segala benda aku kena bayar ar...kah2. ni sebenarnya untuk mengelak kami bercerai
no. 6 -- mendengar kata aku bukan kata mak pak dia.. tapi memang tanggungjawab pompuan lepas bergelar isteri yang utama adalah suami bukan makpak dah!! tu pun tak mengerti
no. 7 -- setia & solehah (ni aku serius)

hahaha..cam malas jek nak jawab lagi.. tapi takpa jawab..

2. 7 WANITA YANG ANDA MINATI SEPANJANG HIDUP
err.. apsal banyak sangat..hm. bang! jer lah

the 1 -- YUI~~ hahaa
the 2 -- Nami-chan
the 3 -- golongan yang pandang ke depan. bukan ke belakang.
the 4 -- golongan yang bertudung labuh. aku takde ar minat. just respect.
the 5, 6 & 7 -- ish2. watpa minat banyak2..tak setia pada yang satu betul daaa

3. 7 PERASAAN SEKIRANYA ANDA KELUAR DENGAN ORANG YANG ANDA MINATI

satu -- rasa berdosa (kalo tak kahwin lagi)
dua -- rasa hepi euphoria (kalo dah sah..ehem! kahwin ar)
tiga -- rasa best
empat -- rasa segan sampai nak gi jalan bagan
lima -- rasa mau peluk diaa hahaha
enam -- rasa bosan (kalo hari2 kuar dengan dia...hampeh)
tujuh -- rasa apa yang dirasai oleh sensory aku..

ish2 soalan ni menggalakkan couple nih...

4. 7 TEMPAT ISTIMEWA YANG INGIN DILAWATI DENGAN TEMAN ANDA

ichi - taman rama2. leh tengok rama-rama. hahaha
ni - taman bunga. leh tengok bunga
san - taman burung. leh tengok burung
yon - taman rekreasi. leh jogging
go - taman harapan. eh ni nama taman rumah aku..
roku - taman linkin. aka linkin park.
nana - Gunung Everest. boleh melihat dunia dari gunung paling tinggi ni. sejukkK..

5. 7 BARANGAN/SESUATU ISTIMEWA YANG MUNGKIN ANDA AKAN HADIAHKAN KEPADA PASANGAN

wahid - senduk
isnani - kuali
salasah - pinggan
arba'a - cawan
khamsah - sudu
sittah - mangkuk
sab'ah - hahh..ape lagi. jom masak same2

6. 7 LAGU YANG AKAN ANDA NYANYIKAN UTK PASANGAN

1 -- syifa' - isteriku (yay dah kahwin)
2 -- YUI - i remember you (bila berjauhan)
3 -- YUI - happy birthday to you you (bila hari jadi)
4 -- peterpan - ada apa denganmu (bila bergaduh)
5 -- the brilliant green - Stand by me (bila masa susah)
6 -- Nakajima Megumi - Anata no Oto [your sound] (bila dia tengah berleter2)
7 -- Yuki - Home Sweet Home (bila dia balik umah)
8 -- Home Made Kazoku - Thank You!! (hari2 aku nyanyi..tq)
9 -- Def Gab C - Ampunkan Aku (bila dia merajuk marah2)
10 -- Hujan - Kau Pejak Hatiku Lagi (bila aku tersentuh dengan tindakannya)

7. RAKAN YANG DI "TAG"
dah malas dah nak tag orang..nanti kene tag balik plak..anti2..

7 comments:

  1. aku rasa la, baik kau kawin dengan YUI je la.........
    hahaha.........

    ReplyDelete
  2. itu mustahil...hahaha.aku merepek je ar.takdak idea

    ReplyDelete
  3. betul2..
    better ko kawen jer ngn Yui tue..
    tapi kan...
    ade ker patut ko mintak pampasan ngan isteri ko kalo cerai...
    ishk3

    ReplyDelete
  4. ish2. ni la namanya entri merepek. aku saja ja YUi tu

    pampasan emosi gitu...pihak lelaki pon kecewa apa..

    ReplyDelete
  5. mmg mrepek gilerr la tag yg ko jawab tu...
    haha...~
    pnat ak gelak sorang2...
    hahaha...~

    ReplyDelete
  6. ko merepek je ni..
    ni mesti tension buat slide ni..

    ni kalo ko ceraikan isteri ko, drpd mintak pampasan duit, baik ko suruh dia carikan bini sorg lagi..haha

    p/s: ada anime atau movie baru x? nnt kalau free aku nak paww..hehe

    ReplyDelete

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)