Followers

Wednesday, March 18, 2009

tagged.. LAGI!!

gambar mungkin ada kena mengena dengan post ni. fikirlah sendiri.


1. 7 CIRI WANITA IDAMAN [yang akan menjadi isteri] ANDA


no. 1 -- dia mestilah loli..moetan..hahaha..apekah loli & moetan? go find it out yourself ar.. sapa suh tak layan anime
no. 2 -- pandai maen guitar cam YUI...hahaha
no. 3 -- pandai nyanyi cam YUI gak..
no. 4 -- tak kesah kalo aku kahwin dua..hahaha
no. 5 -- sanggup membuat perjanjian berdarah kalau bercerai dia kena bayar pampasan sebanyak sejuta..!! aku bayar yang segala benda aku kena bayar ar...kah2. ni sebenarnya untuk mengelak kami bercerai
no. 6 -- mendengar kata aku bukan kata mak pak dia.. tapi memang tanggungjawab pompuan lepas bergelar isteri yang utama adalah suami bukan makpak dah!! tu pun tak mengerti
no. 7 -- setia & solehah (ni aku serius)

hahaha..cam malas jek nak jawab lagi.. tapi takpa jawab..

2. 7 WANITA YANG ANDA MINATI SEPANJANG HIDUP
err.. apsal banyak sangat..hm. bang! jer lah

the 1 -- YUI~~ hahaa
the 2 -- Nami-chan
the 3 -- golongan yang pandang ke depan. bukan ke belakang.
the 4 -- golongan yang bertudung labuh. aku takde ar minat. just respect.
the 5, 6 & 7 -- ish2. watpa minat banyak2..tak setia pada yang satu betul daaa

3. 7 PERASAAN SEKIRANYA ANDA KELUAR DENGAN ORANG YANG ANDA MINATI

satu -- rasa berdosa (kalo tak kahwin lagi)
dua -- rasa hepi euphoria (kalo dah sah..ehem! kahwin ar)
tiga -- rasa best
empat -- rasa segan sampai nak gi jalan bagan
lima -- rasa mau peluk diaa hahaha
enam -- rasa bosan (kalo hari2 kuar dengan dia...hampeh)
tujuh -- rasa apa yang dirasai oleh sensory aku..

ish2 soalan ni menggalakkan couple nih...

4. 7 TEMPAT ISTIMEWA YANG INGIN DILAWATI DENGAN TEMAN ANDA

ichi - taman rama2. leh tengok rama-rama. hahaha
ni - taman bunga. leh tengok bunga
san - taman burung. leh tengok burung
yon - taman rekreasi. leh jogging
go - taman harapan. eh ni nama taman rumah aku..
roku - taman linkin. aka linkin park.
nana - Gunung Everest. boleh melihat dunia dari gunung paling tinggi ni. sejukkK..

5. 7 BARANGAN/SESUATU ISTIMEWA YANG MUNGKIN ANDA AKAN HADIAHKAN KEPADA PASANGAN

wahid - senduk
isnani - kuali
salasah - pinggan
arba'a - cawan
khamsah - sudu
sittah - mangkuk
sab'ah - hahh..ape lagi. jom masak same2

6. 7 LAGU YANG AKAN ANDA NYANYIKAN UTK PASANGAN

1 -- syifa' - isteriku (yay dah kahwin)
2 -- YUI - i remember you (bila berjauhan)
3 -- YUI - happy birthday to you you (bila hari jadi)
4 -- peterpan - ada apa denganmu (bila bergaduh)
5 -- the brilliant green - Stand by me (bila masa susah)
6 -- Nakajima Megumi - Anata no Oto [your sound] (bila dia tengah berleter2)
7 -- Yuki - Home Sweet Home (bila dia balik umah)
8 -- Home Made Kazoku - Thank You!! (hari2 aku nyanyi..tq)
9 -- Def Gab C - Ampunkan Aku (bila dia merajuk marah2)
10 -- Hujan - Kau Pejak Hatiku Lagi (bila aku tersentuh dengan tindakannya)

7. RAKAN YANG DI "TAG"
dah malas dah nak tag orang..nanti kene tag balik plak..anti2..