Followers

Sunday, January 10, 2010

Contest: Menangi RM20 Untuk 5 Orang

Malam ini ada AJL. So what? Not that I am so interested. Oh wait. Ada juga artis yang menarik perhatian aku - Aizat. Siap masuk dua pencalonan lagu beliau.

Go go Aizat!



Sedang aku lurking kat internet tentang "juara lagu", aku terjumpa blog beliamuda ni. Beliau sedang mengadakan contest. Hadiahnya RM20. 5 orang pemenang akan dipilih. Contestnya seperti berikut:

beliamuda {dot} com sedang mengadakan contest untuk semua yang mempunyai blog dan seorang rakyat Malaysia. Hadiah ditawarkan RM20 dan pemenang akan dipilih secara rambang. Tiga pemenang akan dipilih untuk contest ini.

Selain itu, dua pemenang akan dipilih daripada referral terbanyak kepada contest ni. Referral saya untuk contest ini ialah beliamuda {dot} com.

Sila semak lebih lanjut di entri contest menangi RM20.




Jika anda mahu memasuki contest ni jugak, anda perlu:
1 - Follow blog beliamuda.com itu melalui Google Connect/Facebook Fan Page.
2 - Copy dan paste ayat quote saya di atas ke entri blog anda, tetapi anda perlu tukarkan ayat berikut:
Referral saya untuk contest ini ialah chanz

3 - Dan tulis komen di entri contest blog beliamuda itu sebagai bukti penyertaan.

Oh bagaimana beliau hendak kirimkan RM20 itu anda tanya? Beliau akan topupkan RM20 tu ke nombor pemenang.

Tidak lupa juga nak ingatkan contest ini akan berakhir pada 19 Januari 2010, 11:59 malam.

Sekian terima kasih.

Updated: Perghh! Aizat bolot abeh sumer! Sudah ku jangka~ Memang patut pun dia menang. Tahniah kepada Aizat.. Walaupun aku hanya tengok persembahan lagu "Pergi" je. Lagu lain tak tengok pun. Ahak.

10.01.10. 11.30pm
chanz

2 comments:

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)