Followers

Monday, December 14, 2009

The Lost World of Penang

[Aku jarang post pic aku kat blog. So...sotong ar, bak kata Thien]

Aku berjalan-jalan lagi. Kali ini aku dan rakan-rakan menjelajah ke Taman Negara Pulau Pinang. 21 tahun tinggal di Penang, tidak pernah aku tahu wujudnya Taman Negara di sini. Ibu bapa aku pun tak tahu. Sapa yang tahu?

Disebabkan tiada siapa yang tahu akan kewujudan hutan ini, maka sesuailah aku namakannya "The Lost World of Penang". Hahak.

Antara aktiviti2 yang telah aku lakukan, berjalan-jalan di kanopi sepanjang 200 meter. Tapi tak tinggi mana pun. 200 m pun sebenarnya dia pusing2 pokok meranti melantai je.

Setelah hampir sejam ber'jungle trekking', akhirnya kami tiba di destinasi - Pantai Kerachut. Apa lagi, BBQ, pasang khemah, main bola, blah2..dan MANDI.

Jam menunjukkan 6 petang. Apa lagi, balik ar. Bukan nak bermalam pun sebenarnya. Ahak. Balik lambat2 kang hujan naya je.

Semasa perjalanan pulang ni, dah nak maghrib dah pun, berlaku peristiwa mistik sikit, yang ramai gak antara kami yang menyedari akannya. Tak tahu la betul2 mistik atau sekadar angin je. HUa3. Tapi aku pun ada rasa sesuatu. Sesuatu yang tak pasti. Hoho.


Milik bersama siapakah?

Menarik lagi tempat ini, sedang aku jalan2 di pantai aku terjumpa sesuatu!


Ada seorang bernama "chanz" di pantai itu. Taktau la sapa..

P/S: This post is just me trying to be open to public. But then I realize it was stupid and immature. Although the pics are actually nothing. By the way, just for clearance, there were no scandal pics here for those suddenly happen to click this link. lol
edited by chanz 17/02/10

7 comments:

  1. ceit. mesti ko yg tulis chanz tu. sape lg..haha..

    dh laa uploadkan gmbar seksi kat bl0g.. x malu..=b

    hm..pe yg mistik? nk tau! tp..aku tak0t! haha~

    ReplyDelete
  2. rupanya kau suka berposing depan kamera ek???
    tak pernah aku lihat kau bergambar seperti ini sebelum ni.........
    huhuhu.......

    ReplyDelete
  3. nisah memang pandai! haha..mana ada seksi..ok r tu. =P. masa balik waktu maghrib tu rmai yg sedar ada makhluk kesepuluh mengekori kami 9 org. aku pun perasan gak..hoho

    posing apa nye biasa je tuh~

    ReplyDelete
  4. takutnyeee lahai klo bilangan manusia yg pergi kurg atau lebih bil manusia yg balek..huk3..

    ReplyDelete
  5. hehe...lg misteri..botol minuman terlebih satu..taktau sape punya, dan tuala mandi juga terlebih satu..

    ReplyDelete
  6. apsal sume gambar ko jerk...
    letak la pic kawan ko jugak...
    :P

    ReplyDelete
  7. yg len dh post kt fb~~ dorang x bc blog aku pon

    ReplyDelete

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)