Followers

Saturday, December 5, 2009

Saw 6 Kurang Feel

Fuh. Akhirnya sudah ada release R5 untuk Saw VI!

Ingat post aku tentang Lihat, Perhati & tengok SAW? Inilah dia sequel keenam Saw pula.

Ok, jalan cerita kali ini dia sambung balik Mark Hoffman punya kisah. Dan menjawab persoalan apa yang ada dalam kotak tu.




Saw 6 ni aku tak rasa feel sangat, tak dapat mendalami sangat watak yang kena test tu - William. Sebelum ni, watak utama yang ditest aku rasa macam sesuatu je, boleh rasa apa yang dia rasa ar. No matter what, aku tetap tengok citer ni dengan berdebar-debar, setiap scene yang ada (scene carousel tu) memang menyebabkan aku terbeliak mata punya.


Ending dia, William mati. Hoffman, tak sure, hidup lagi kot. (hidup pun oral cavity ko dah K.O.) Tapi penamat sebenarnya menunjukkan yang Mark Hoffman juga ditest oleh Jigsaw.


So..adakah ini penamatnya? Oh no, ada lagi Saw 7.. BACA. maybe ada lagi apprentice baru? Becoz Amanda already dead, Jill (Kramer's wife) tak mungkin akan jadi Saw punya. I think there will still be a predecessor...mesti punya..Mesti salah seorang yang jadi mangsa dalam test2 dia ni. Yang masih hidup.




Google Saw 7, aku terbuka video dibuat Toberoon kat youtube, di mana teori beliau mengatakan Dr Gordon Lawrence salah seorang accomplice gak. Dalam Saw 1, dia tak konfem mati pun. Tambahan lagi, dalam Saw 6 ada tunjuk potongan jigsaw yang kemas - potongan seorang surgeon.

Boleh tengok video tu kat SINI.

Untuk maklumat tentang Saw 7, boleh tengok SINI.


Suka tengok poster bergerak Saw VI ni.



HIS DISEASE IS SPREADING!! lol.

2 comments:

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)