Followers

Tuesday, December 22, 2009

You're Everything

Aku rasa nak post lagi. Jarang aku post dua hari berturut-turut. Bukannya apa. Hari ni kuar result. Dan inilah kali pertama result aku sebegini tinggi. Sangosan. Hehe. (Go learn Japanese for those don't understand. For those who understand, just keep it low & quiet, please.=P)

Syukur Alhamdulillah. Thank God. Thank you, my mom and dad for your prayers. Thank you, my generous lecturers, my helpful seniors and supporting friends.


Dan sekarang ni, aku dalam mood lagu "Lifehouse - Everything". Lagu ni dah lama dah pun. Ia mula mendapat tempat di hati aku selepas aku dengar melalui episod 21 Season 1 Smallville. Dah lama bai. Cuti ni aku berjaya maraton dua season Smallville je. S1 & S2. Season 5 & 6 aku dah tengok dulu2. So tinggal S3, S4, S7 & S8. Skang dah tayang S9. Kawan aku cakap Season 9 ni paling best. Huhu. Tak sempat nak keep up gak le camni.

Lagunya agak slow mula2. Download kat sini.


Hayatilah liriknya yang penuh jiwang dan romantiss! (dengan sedikit translation dari aku)

Find Me Here (cari aku)
Speak To Me (cakap kat aku)
I want to feel you (aku nak rasa kehadiranmu)
I need to hear you (nak dengar kamu)
You are the light (ko lah cahaya)
That's leading me (yg bawa aku)
To the place where I find peace again. (ke tempat yg tenang)

You are the strength, that keeps me walking. (ko lah kekuatan yg buatkan aku terus berjalan)
You are the hope, that keeps me trusting. (ko lah harapan untuk aku terus percaya)
You are the light to my soul. (ko lah cahaya jiwa aku)
You are my purpose...you're everything. (ko tujuan aku, ko lah segalanya)

How can I stand here with you and not be moved by you? (boleh aku dok kat ko tapi tak terasa tersentuh?)
Would you tell me how could it be any better than this? (cuba bagitau sat ada benda lain ke lebih baik dari ini?)

You calm the storms, and you give me rest. (ko tenangkan ribut, ko tenangkan aku)
You hold me in your hands, you won't let me fall. (ko pegang aku, tak biarkan aku jatuh - Clark pegang Lana dalam tornado tu..)
You steal my heart, and you take my breath away. (ko curi hatiku, ambil nafasku)
Would you take me in? Take me deeper now? (boleh ambil aku sedalam lagi?)

How can I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?
And how can I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?

Cause you're all I want, You're all I need (sebab ko sahaja yg aku nak. Ko je aku perlukan)
You're everything, everything (ko segalanya, segalanya!!! the rest sama je)
You're all I want you're all I need
You're everything, everything.
You're all I want you're all I need.
You're everything, everything
You're all I want you're all I need, you're everything, everything.

And How can I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?
How can I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?

How can I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?

Would you tell me how could it be any better than this?


Yeah. You're everything~~ Memang sesuai dengan mood citer time tu.

22.12.09. 11.41am
chanz

10 comments:

  1. tahniah wei..........
    dua ibu jari naik untuk kau.......
    terer tu........

    ReplyDelete
  2. tahniah!~
    tahniah!~
    sem depan pointer tu biar lagi tnggi...
    hehe...

    ReplyDelete
  3. kim,tahniah..btw,nk tawu pointer kamu ley?mst dean list ni kan?

    ReplyDelete
  4. harap2 lagi tinggi sem depan! hehe..eh dah gtau dah la reen..cuma kena ada ilmu mengira dlm jepun je.hehe..nak tau lg ym la..

    ReplyDelete
  5. hahaha..aku rasa cam ramai je yg dapat pointer tgi utk sem ni...congratz..congratz..

    ReplyDelete
  6. san go san? ahahahha!

    nk aku bgtau? ngee~

    omedetou~




    p.s.
    td aku msg sensei ckp trimas sbb ajar kita.
    tp...dia x reply..haha!
    xde kredit dowh nk call. aiseh.

    ReplyDelete
  7. tgi sial...
    sangosan maksudnya 6.8..hihi
    hg mmg pecah rekod pointer r

    ReplyDelete
  8. nisah, dorang sume dh tahu dh..rmai terer jpun kt cni..hahak. sensei tak ajar dh sem dpan..nad ckp xde lctrer dh..


    ish huzai jgn r gtau orang..hahak

    ReplyDelete

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)