Followers

Monday, November 1, 2010

Entri Sebulan Sekali


Sayalah blogger yang pemalas. Ceitt. Kata blogger. Entri sebulan sekali baru ada satu!!

Sebenarnya, aku banyak idea daaa nak pos entri. Tapi tak berjaya mengepos. Sebab apa? Sebab selalunya, idea-idea aku yang terbaik datang apabila aku hendak tidur! Yaa! Masa nak lelap mata pada waktu hening malam. Masa nak tidur laa macam-macam benda muncul kat kepala.. Betul tak? Ke aku sorang je macam tu?


Selalu, bila nak tidur, semua perkara yang berlaku hari tersebut, sebelum atau yang lepas-lepas mula berlegar kat kepala. Ada orang cakap aku hensem pemalu la, panggil aku Sanjiman, etc etc.. Yang peliknya, memori entah zaman bila entah - masa sekolah kot, pun boleh tetiba muncul masa nak tidur, tengah pejam mata ni!



Nak tidur pun payah kan. Usually masalah takleh tido ni jadi bila aku berniat "Okeh jom tidur!". Maknanya minda aku dah set nak tidur. Masa ni lah, benda ni jadi. Tapi, apabila aku tak terfikir pun nak tidur, baring je atas katil, tak de pun kuar mende-mende pelik. Tup tup dah tertidur! Ahhaaa


Masalahnya apabila idea datang waktu hendak tidur ni, ye lah, dah set minda "saya mahu tidur", kan mesti la nak tidur. Takkan nak on laptop balik semata-mata nak berblogging! Kadang-kadang kalau tetiba ada idea, aku taip kat henset sikit, then tidur. Tapi esoknya terlupa pulak pasal blog ni sebab sibuk nak gi ward, NCP sumer. Maka dengan itulah, blog ini hanya entri sebulan sekali (at least).. Harharhar..




Ok lah, gua nak gi tidur dan mimpi yang hentai-hentai dengan Nami-chwan~ hehe ಠ⌣ಠ ಠ‿ಠ


TQ. Noted by,
9:41 pm, 01/11/10
chanz

10 comments:

  1. ish..org update, die nak update gak..

    sebuk nak tiru :P

    ReplyDelete
  2. @kero kero - bacalah label entri ini..haha

    @lea - barulah synchronize!!

    ReplyDelete
  3. oi...oi....mimpi hentai ngan nami? takleh jadi nih... nami!! bagi thuderbolt!!! grrrrrr........

    ReplyDelete
  4. @cj - thunderbolt tu tanda sayang......tehehehehee

    ReplyDelete
  5. tiba2 mimpi dgn master2 newkama kenpo.fuh2.hahaha

    ReplyDelete
  6. @din - oh tidaakkk my nightmaree

    ReplyDelete
  7. hohoho
    dah time study,kene kurangkan masa blogging kot

    ReplyDelete
  8. mimpi hentai hentai tak bleh blah~ ahaha

    ReplyDelete
  9. kau patut contohi che jo........
    satu ari je sekali 19 entri dia buat.......
    tak pon contohi aku.......
    hehehe.........

    ReplyDelete

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)