Followers

Sunday, December 4, 2011

Thanks Pakcik Papago!

Kita tak pernah tahu dan hargai sesuatu benda tu sampai la ia berguna kat kita.

GPS sangat berguna.

Serius.

Pergi beli android dan install Papago sekarang!



Aku tak tahu langsung jalan kat KL ni. Aku sangat takut aku sesat jauh gila. Mana tahu terlepas gi Seremban ke. Tak pasal-pasal aku gi lepak umah kak sepupu aku lak. Dengan adanya Papago!, aku tak risau dah. Kalau pun aku terlepas jalan, pakcik papago akan sentiasa menunjukkan aku jalan yang benar. Bukan jalan yang salah.


Masa mula-mula gi PPUM tu, tumpang je staf RWM. Dorang sume masuk dua tol. Sekali aku try bawa sendiri, mula-mula memang la sesat juga pergi tibai 3 tol masa balik (har3 bankrup) sebab terlepas jalan/tersilap tengok GPS. Then dah dua hari silap kita belajar la. Dah tahu jalan yang betul. Lepas tu, GPS bawa aku jalan yang lagi dekat. Satu tol je. RM1.70. Setel.

Kalau boleh takde tol langsung lagi bagus....


Sebenarnya, aku seronok dapat drive pergi kerja. Cuma tensen bila jem. Dah la pakai kereta orang kan. Hurm. Bila nak ada kereta sendiri da.

Itu saja.