Followers

Thursday, July 5, 2012

Pengsan!


So..setelah lama tak bersenam, jogging, aku membuat perubahan dalam kehidupan sedentari ini dengan JUMP ROPING! yeay~

Rasanya kali terakhir aku jogging adalah masa aku join survey IKU dulu..hashire.. tu pun sebab ada geng. environment menggalakkan aku. Now kena galakkan diri sendiri.



Jadi nak dijadikan kisah petang tadi, gua henshin baju gua ke sport attire, dan kuar rumah, berskipping sambil pasang lagu GReeeeN kuat2. Lagu dorang membuat orang jadi semangat.

Anyway, maybe sebab dah lama sangat tak gerak, atau maybe sebab tak warm up, atau maybe sebab start2 terus laju...aah whatever it is, aku buat tu selama lebih kurang 10-15 minit, aku stop. Mak ai. Rasa nak pengsan! Nak muntah sume ada. Pening. Duduk jap. Tarik nafas dalam2...Sampai peluh kuar..Akhirnya........jeng jeng..haha. Okay. Tak pitam. Aku tak pernah pitam k. Syukur.


Sekian. random.

1 comment:

  1. hahaha......
    jom jogging jom......
    aku pon dah lama x jogging.....

    ReplyDelete

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)