Followers

Wednesday, November 27, 2013

my life is brilliant.


hidupku indah.

cintaku kudus.

ku terlihat bidadari
memang betul
dia senyum pada ku di tren
dia bersama dengan seorang lelaki
begitu pun ku takkan gundah
ku punya impian lain

engkau memang cantik
engkau memang cantik
sungguh
ku lihat wajahmu di tengah ramai
apa boleh aku buat
ku tahu kau takkan milikku

ya ku tertarik padanya
dia dan aku berjalan
ku tahu dia sedar
hatiku jatuh pada nya
kita mungkin takkan bersua lagi
saat indah itu tetap selamanya

engkau memang cantik
engkau memang cantik
sungguh
senyummu bagai bidadari
mungkinkah ku kan bersama mu

namun hakikatnya
ku takkan pernah untuk mu


--------------------------


ahha~ guess which song?



senang je ni.

this song is really something. the story is very simple.

dia nampak sorang perempuan ni kat subway, dia jatuh cinta agaknya. tapi dalam hati dia tau dia tak boleh bersama perempuan tu..

aku memang suka lagu camni. lagu tentang cinta yang tak dapat dimiliki. ahhhahaha jiwang weh

patut ada sequel lagu ni!