Followers

Wednesday, May 20, 2009

Pecah Penjara END!!

Pecah penjara? Haha. Actually, ia adalah Prison Break. Series yang sangat popular. Aku baru je habis tengok episod 22 tadi. Fizi ada mesej aku Prison Break dah tamat. Tapi aku pelik bila tengok kat wiki ada lagi sampai episod 24. Here.

Sinopsis bagi episod 23 & 24 yang telah dibatalkan:
Michael and Sara wed but happiness is short lived when Sara is arrested for the murder of Christina Scofield. Michael, Lincoln and co reunite to break out an increasingly vulnerable Sara
LOL... Sara pula masuk penjara.. hahaha.

Well, masa ushar wiki tu, aku tak tengok lagi episod 22. Lepas tengok.. memang konfem dah tamat. Bukan apa, Season 4 kali ini tak begitu seronok. Tak banyak kejutan2. Banyak tunjuk kerja2 penjenayah jek. So aku pun tak memberi perhatian sangat akan series yang ni.

R.I.P

Usha2 website, terjumpa la berita pasal penamatan series ni. CANCEL!! Memang patut FOX tamatkan pun. Rating citer ni dah menurun.. Walau bagaimanapun, series ni memang berjaya menghiburkan ramai penonton.. Dan mendedahkan kita akan keadaan hidup di penjara.


Well, farewell to you Michael Scofield!!! xD. You have already inspire a lot of people.. including me.

2 comments:

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)