Followers

Thursday, May 7, 2009

Tag Wallpaper Desktop

Huh, baru balik dari Pusat Dialisis. Tengah syok2 pecut moto ada JPJ tahan pulak. Aku dah la anti betol kena tahan ni, sejak kena saman tak pasang lampu depan dulu. Seperti biasa, dia minta lesen moto & road tax. bagi je ar.. last2 dia tengok alamat rumah aku, bagitau dia duk Taman Harapan gak. la.....dia cam moto ni abang aku punya.. sembang2 sket pasal abang aku pastu blah.. susah gak ada abang nih.

Hari ini, aku interview dua patient..Chinese & Indian. soalan2 aku tanya sama jek. First, wat dietary recall, pahtu tanya la soalan2 sket.. Yang Cina tu cam rajin bercakap tapi yang India tu tak banyak sangat cakap. Apa yang aku leh simpulkan hari ini, patient tak begitu berpuas hati dengan layanan Nurse2 kat situ.. Kadang2 mereka rasa okay, kadang2 tidak. Hm...

Masing2 punyai latar belakang berbeza.. Ada hypertension. Masih bujang. Dapat bantuan SOCSSO. Blah2.. Petang2 cam bosan tak ramai patient. Aku pun minta izin nak balik awal sikit..hahak.

Dan hari ini aku nak jawab tag Lea. Simple jek.
Arahannya:
1. sila tunjukkan wallpaper di desktop anda.
2. ceritakan tentang wallpaper korang tue.
3. tag 10 orang...

Nampak ke? Seperti mana yang tertera, wallpaper aku ni merupakan gambar masjid di kala petang. Rasanya hampir senja waktu Maghrib. Ia adalah Masjid Rustem Pasha di Turki. Dan folder2 aku tu yang tidak terurus aku malas nak cerita..

Sebab apa gambar ini? Sebab ia mendorong aku pergi masjid..Insya Allah. Actually, aku ada download gambar2 architecture Islamic all around the world.. Sejak buat projek pasal Seni Bina dalam subjek Hubungan Etnik, aku start minat nak tengok architecture Islamic neh.. Cantik kan seni bina dia. Tapi malang, sangat kurang orang yang dapat mengimarahkannya. Cubalah kita sama2 imarahkan ye.. Aku pun sentiasa mencuba kalau berkesempatan..

Tag 10 orang? takyah le kot..


4 comments:

  1. kau dah mula beljar untuk bersosial nampaknya.......
    hahaha.......

    p/s: huda ada tag aku yang ini, aku dah buat tapi simpankat draft lagi.......

    ReplyDelete
  2. kena ler..nnt kena lyn patient gak.

    ReplyDelete
  3. nasib x kena saman...
    huhuhu

    eh..aku tunggu ko jawab tag aku yg tentang 3 benda kesayangan ko..hik3

    p/s: kirim salam abg ko ek....
    hua3

    ReplyDelete
  4. kalo dia nak saman gak aku taktau la apakah salah aku plak..

    3 benda kesayangan? hmm..nnt2 ar bila aku bosan.

    abg aku dh balik ngr sembilan dah..

    ReplyDelete

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)