Followers

Wednesday, October 31, 2012

Keserabutan




Semalam sebenarnya aku ada interviu kat PPUM. Dietitian. Aku tak pergi. Pandai tak?

Aku fikir tak nak kerja kat KL sebenarnya. Penat weh. Tensen jem. Aku ulang alik dari Sg Buloh pulak lagi masa kerja kat IKU. Tu tara naik moto tu. Risiko suma ada. 30-40 minit pergi balik.



Sebab tu bila dapat kerja GNC, kat Penang..aku tak fikir panjang. Yeah. Duduk Penang. Boleh lah aku pergi kelas bahasa Jepun pasni. #ehh

Ya kerja sini gaji tak banyak. Bergantung pada OT dengan komisen je. Dan kerja 6 hari seminggu lagi. Shif lagi. Tapi tak peduli semua tu sebab dekat PENANG! huhu..

Dan esoknya akan start keja kat GNC....tapi...

Masa ni la....adoi.

Hurm.

Nutritionist or Dietitian.

Kembali ke Sungai Buloh? Y / N.

But this is still uncertain actually. Just a probability. I'm just thinking ahead.




tara - ini perkataan orang utara pakai. Nak translate ke bahasa baku aku pun taktau (bukan taktau malas nak fikir) Maybe "takat" "sampai tahap tu" "sedahsyat" sesuai la kot.

P/S: Apa dah jadi dengan "tak nak jadi dietitian"? Well, people change. :p