Followers

Tuesday, April 14, 2015

all i need


ku tercungap-cungap
oh kenapa
tidak ku belajar dari kesilapan
ku hilang erti percaya
sungguhpun telah ku cuba
untuk pulih

masih mampukah kau lihat
jiwa dan hatiku
duka lara ini tiada lagi
saat kau peluk ku dalam dakapanmu

pintaku 
jangan musnahkan segala ku perlu
jadikan hati ini tempat lebih baik
berikan ku alasan untuk percaya
jangan hancurkan aku
telah kau buka pintu ini
tolong jangan tutup kembali..

ku di penjuru lagi
ku harap mampu lepaskannya
ya aku tahu hanya selangkah 
untuk pulihkan segalanya

pintaku
jangan padamkan saki baki diriku
jadikan hati ini tempat lebih baik

telah ku cuba berkali-kali
namun palsu cuma
hapuskan dinding ini
jangan hancurkan aku
aku begitu ingin percaya
ini yang hakiki

selamatkan aku
dari ketakutan ini
jangan musnahkan aku

pintaku..

WITHIN TEMPTATION
ALL I NEED

No comments:

Post a Comment

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)