Followers

Sunday, April 5, 2015

save me once again


bagai batu aku karam
makin jauh dari pandangan

semua cinta yang telah ku temui
tak bisa kembalikan aku

ku terkapar keseorangan..

jangan kau bilang ini penamatnya
resah sungguh dalam hati
ku mungkin kan sesat lagi

oh terima kasih ku ucapkan
kesabaran dan waktu
yang telah kau berikan
ku tak pernah menyangka
kau rupa-rupanya
cuba selamatkan aku

bebaskan ku dari bebayang ini
yang membejatkan bahuku

jangan pernah bilang
ini kesudahannya
belum lagi belum

ku sedar aku lemah
jiwa ini mahu lebih
dari yang ku perlukan

ku berdiri di hujung hentian
bimbang
kekosongan dalam diri

tolong jangan tinggalkan aku
ku mohon
sungguh-sungguh pada mu

terima kasih ku ucapkan
ku tak pernah menyangka
kau rupa-rupanya
cuba selamatkan aku
 
wahai kamu pemilik hati
tolonglah

would you save me once again...


- Olahan dari lagu The Rasmus -


No comments:

Post a Comment

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)