Followers

Monday, July 4, 2011

I can't believe that I watch kdrama

Tak percaya pada diri sendiri.

Serius.

Aku ini anti sikit korea korea ni.

Taktau camna aku boleh layan kdrama, dan juga kpop!

Kdrama bagi aku dah la panjang amat. Satu episod dah sejam, pulak tu satu series sampai 20 episod. Jdrama 10 episod dah setel! Pahtu kpop sangat overrated. Peminat minat terlebih2 sampai apa ntah. Okay, itu persepsi dulu.

Mungkin niat di hati rasa nak mencuba benda baru.

Asyik-asyik tengok jdrama, english series je.

Bila layan kdrama, rasa macam sesuatu yang baru. Fresh. Bahasa baru. Gaya penceritaan yang baru. Awek baru. Hero baru.


Padahal punca utama aku terpengaruh adalah nisah.

There I promote nisah in my blog. haha takpe kan?


As of right now, I am watching You're Beautiful. Sebenarnya, aku kurang minat citer genre camni. Rasa cam Hana Kimi je pon. Tapi selepas episod 2, tertarik pulak dengan ending tergantung. Begitu gak episod-episod lepas tu. At least dalam citer ni, Go Mi Nam kantoi lagi awal. Dan entah camna, aku terlayan lagu-lagu dalam citer ni sampai terngiang-ngiang kat kepala masa bawa moto pun. "Saranghae saranghae" la apa la. Then tetiba ada watak Shin Woo yang sweet romantic segala bagai. Entah camna aku suka lak mamat ni pairing dengan Mi Nam yang blur.

oh poor Shin Woo.

Sekarang dah sampai episod 11 aku tengok. Lagi 5 episod lagi. Tengok je la sampai habis. Walaupun asyik tak puas hati Shin Woo asyik ditewaskan. huargh huargh! Especially episod 6 dan episod 11. Penat-penat punya la sweet si Shin Woo bantu Mi Nam yang clueless dan clumsy tu, dah nak hampir Shin Woo reveals kat Mi Nam yang dialah yang jaga dia selama ni..yang dia suka Mi Nam..tapi tapi...!!

Nak buat camna, hero no 2 la kan..duhh..


Next kdrama will be Iris. Dah usha sikit episod satu citer Iris ni. Best gila. Tapi layan satu satu lah. Kehidupan seorang NEET camni la kan. Takpe. Nanti aku akan kerja jugak punya. Yakin. Dan percaya.

Eh lari topik.

Hmm.

Tak ada topik pun sebenarnya. Entri random ni.

Tidur tidur, pergi tidur.

P/S: Budak Shin Woo ni kalo berlakon jadi Shizuo macam smart je. Tengok gambar atas tu dan bandingkan dengan profile pic aku. Tak dapat bayang dia kibaskan tiang. gaga

4 comments:

  1. HAHAHA.
    kdrama xde laa terok mcm ko imagine kan? :P
    told ya cter ni mmg best. IRIS lg la.
    aku xleh brenti tgk kot. haha.
    yeay for me sbb influence ko. XD
    kat cni nk ckp lg.
    aku suka taekyung, x kira. :PP
    love love love~<3
    eh eh. saranghae. saranghae. saranghae. XD

    ReplyDelete
  2. @nisah - kamsahamida...haha~ lepas ni takde la aku noob sgt bahasa korea.

    @vw - baik! :)

    ReplyDelete
  3. IRIS best! aku sudah khatam IRIS.hahaha

    Shin Woo - Jun Yong Hwa.geng CN Blue.kira ala2 band gak dorg ni.tapi ak rasa FT Island lg klaseman kot.

    ReplyDelete

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)