Followers

Sunday, April 3, 2011

ABPH Yang Pointless, Senseless, etc etc

Aku tak nak cakap dari segi agama yang hiburan melalaikan blah blah. That is unarguable.

Aku nak cakap betapa pointless nya anugerah ni. Senseless, bak kata AKFG.

Why?

Kalau setiap tahun orang yang sama je menang. Baik tak payah. Rabbani. FBI. Fafau.

zzzz

Bosan amat.

Terutama sekali Rabbani. Aku lost count berapa banyak kali dorang dah menang. Sejak aku kecik minum botol susu (okay exaggerated terlebih) Rabbani je yang menang.


Bagi la peluang kat artis nasyid aka boy band lain (sarcasm sarcasm) yang tengah melonjak naik cuba nak jadi popular jugak! Artis nasyid dengan nama tak boleh blah tuu...Ok fine, it's nice! lulz


Aku respek Siti Nurhaliza kerana humility yang ditunjukkannya dengan menarik diri dari ABPH neh.


Lain kali panggil artis luar cam YUI ke, AKFG ke, Arashi ke, SNSD ke (okay aku taktau artis KPOP sangat) jadi calon anugerah ni, baru la maju sket industri hiburan negara!! hua hua hua.

Bukan ada ke kategori artis luar negara sebelum ni? Ada ke? Kalo takdak pon buat baru. Dorang ni taktau ke kat Malaysia ni ramai KPOP-tard. Depa yang paling popular tau tak? Talk about tak alert dengan berita semasa huh? Ha Maher Zain ka.

Dan saya tidak pun menonton acara ni kat TV. Hanya updated melalui twitter.

Ini antara karutan terlampau saya pernah buat. Minta maap. bye sambung buat kerja.


Noted by,
10:59pm, 03/04/11
chanz

2 comments:

  1. hah. blog dulu jadi apa
    kene design balik la kot

    ReplyDelete
  2. blog lama menanti masa 90 hari untuk dilupuskan. sebab blogger bagi tempoh 90 hari baru delete sepenuhnya.

    :)

    ReplyDelete

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)