Followers

Sunday, May 15, 2011

Baru Nak Kenal Sepupu

Hari ini, abang mak aku dari Johor mai rumah.

Haih.

Apalah.

Keluarga belah Johor yang mana sangat la yang aku kenal.

lol betul.

Sanak sedara memang overrated.

Aku dah tak ingat kali terakhir aku balik Johor. Lepas matrik maybe? wtflulz

Memula jumpa memang macam baru jumpa sepupu tu. Awkward je. Tapi bila dah stay sembang-sembang rasa cam dah kenal lama..Pelik. Maybe dah pernah jumpa kot masa kecik-kecik. Sekali dua. Mana aku tau. Atau maybe sebab adik beradik. Apa apa je la.


Tak boleh blah sepupu aku sorang ni sembang dengan aku try cakap Penang pulak...Saya kalau sembang dengan orang luar akan automatik tak cakap Penang da. Dah jadi habit kot.

Kalau sembang dengan kawan utara ja baru cakap utara haa...

Anyway bagus banyak adik beradik, boleh minta tolong. Ada "kabel" la kan kalo depa jadi bos ke apa. Nak keja ka apa ka. Well, Malaysia kan kaya dengan kronism dan nepotism. :sarcasm: :P

Tetiba teringat keluarga si aminzaki yang lagi la ramai sepupu. Berapa sepupu hang aminz? Aku baru je dua belah family. Tu pun tak kenai!! wahaha