Followers

Tuesday, May 3, 2011

Rambut

Rambut saya sekarang sangat serabai.


Sangat panjang.


Saya nak try tengok setakat mana rambut ini, sejauh mana rambut jejaka kacak ini boleh pergi.


Tiap-tiap hari saya guna syampu tahu. Katanya syampu tu ada efek meluruskan rambut. Tapi tak straight straight jugak. Tipu. Belacan! cehh



Rasanya kena pakai hair product macam Dr Derek Shepherd ar. Baru boleh dipanggil Mr McDreamy ke, McSanji ke, gagagaaaa....


Jangan McDonald sudah....


sekian nukilan super random malam ini

9 comments:

  1. selalu selalu lah tgk iklan syampu di tv

    ReplyDelete
  2. @lea - oo yang tu..penipu sumer tu..kawan2 cencaluk je tu!

    @cj - jaga apa serabu je. ahak

    ReplyDelete
  3. potong pendek la wei.........
    cam iman.......
    kemas je......
    ngehehehe.......

    ReplyDelete
  4. syampu tiap2 hari.wow.

    guna rebonding la weh.terbalikkan apa yg iklan sunsilk bgtau.

    rambut aku pun serabut gak aku rasa.haha

    ReplyDelete

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)