Followers

Saturday, May 14, 2011

SKPTM semakin terbilang!!


Gila ah. Bangga shial.


Masuk Majalah 3 bai.


hahahhaa..



Kalau masuk rancangan apa tu yang pasal school, yang petang petang tu takpa gak. Ni Majalah 3! Apahal?

Boleh tonton kat tonton.my kalau nak tonton sekolah rendah kebanggaan aku yang popular ni. Aku ingat nak upload sikit sedutan kat sini, tapi nanti ar, tak pernah try buka tonton.my lagi pon. Kena register eh?

By the way, depan sekolah tu ada rumah aku duduk dulu. Cewah, "dulu". Baru je pindah kot.


Sebenarnya, dulu 1996 pun pernah TV3 datang da. Masa tu baru darjah 2 tau apa. lol

Masuk Majalah 3 katanya fokuskan kat pencapaian Ko-K. Kawad kaki la. Bla bla. Mana taknya cemerlang sekolah ni, pagi petang malam bekerja. Dari rumah boleh dengar suara cikgu mengajar. lol giler. Dan dulu masa rumah kat sana, aku nak buka lagu kuat-kuat pun kadang-kadang risau dengar sampai sekolah.


Maybe jugak sebab ada "orang kuat" kot, yang juga ex-SKPTM kerja kat TV3. Maybe ar... dan juga teori mak aku memang tak boleh blah, mak aku cakap sebab ada cikgu kat situ memang orang kuat TV3, means kenal ramai orang TV3. whatever.


Masuk tv ke tak masuk tv, aku tetap sayang SKPTM, dah bagi banyak jasa kat aku. Well, aku pun dah pernah bekerja kat sini! My first official work! :P Banyak gila jasa dia dowh...

6 comments:

  1. haha..masuk M3 baru nk wat entry psl skolah?
    :P

    ReplyDelete
  2. haha mana ada ni kali kedua kot. usha sini.. :P

    ReplyDelete
  3. 1) aku rasa nurul syuhada nurul ain tu sekolah SKPTM gak kot dulu.

    2) atau penerbit M3 terbaca entri ko yang dulu kot? hehe

    ReplyDelete
  4. haha... bila SMKANT lak nak masuk tv, en. chanz..?? haha

    ReplyDelete
  5. @din_diet - no 2 tak mungkin...hahak..Ko-K depa memang power pun..

    @aminz - nak suh ang keja kat tv3 la kot!! ahah

    ReplyDelete
  6. haha, aku nak jadi penyampai buletin utama la, boleh tak..?

    ReplyDelete

would love to hear your thoughts on this.. click "subscribe by email" to get my reply :)